donderdag 23 januari 2014

Tempest Revealed + nieuwe serie

Ik kon gisterenavond niet slapen dus ben ik maar beginnen lezen.
Tot 3 uur deze morgen heb ik gelezen. Ik ben gestopt al mijn boek uit is.

Het was best nog spannend, ik kon niet stoppen. Al vond ik het einde niet zo leuk, maar dat was te verwachten want er komt nog een vervolg.
Ik ga vandaag of morgen nog een review schrijven; ik moet nog een deel voor het school werken. Maar hij komt er. Ik weet nog niet of ik hem ook ga vertalen, want dat is wel wat werk. Maar eigenlijk zou ik dat wel moeten doen. Net zoals ik de andere dingen ook nog moet vertalen.

Ik heb toch besloten om het laatste deel in de serie te lezen. Het laatste deel was wel goed en spannend!

Naja genoeg daarover. Ik heb een nieuwe serie ontdekt. Ik mag goodreads ervoor bedanken. Als je hier klikt kom je op de pagina terecht. Het is wel in het engels. 

Goodreads synopsis van Wake
Fall under the spell of Wake—the first book in an achingly beautiful new series by celebrated author Amanda Hocking—and lose yourself to the Watersong.

Gorgeous. Fearless. Dangerous. They're the kind of girls you envy; the kind of girls you want to hate. Strangers in town for the summer, Penn, Lexi and Thea have caught everyone's attention—but it’s Gemma who’s attracted theirs. She’s the one they’ve chosen to be part of their group.

Gemma seems to have it all—she’s carefree, pretty, and falling in love with Alex, the boy next door. He’s always been just a friend, but this summer they’ve taken their relationship to the next level, and now there’s no going back. Then one night, Gemma’s ordinary life changes forever. She’s taking a late night swim under the stars when she finds Penn, Lexi and Thea partying on the cove. They invite her to join them, and the next morning she wakes up on the beach feeling groggy and sick, knowing something is different.

Suddenly Gemma is stronger, faster, and more beautiful than ever. But her new powers come with a terrifying price. And as she uncovers the truth, she’s is forced to choose between staying with those she loves—or entering a new world brimming with dark hungers and unimaginable secrets.

Verder heb ik ook nog enkele andere boeken gevonden die me wel intressant lijken. Heeft iemand deze al gelezen, laat het me weten!







Ik heb ook een  heel serie aan ebooks op mijn computer staan, mail me een titel van een boek/serie Misschien heb ik ze wel. (alle boeken op mijn e-reader heb ik thuis)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten