dinsdag 28 januari 2014

Seven Tears Into The Sea II

Heey heey,

Hier ben ik weer. Ik heb gisteren Seven Tears into the Sea uitgelezen.
het was een heel mooi boek, maar het einde viel me wel heel hard tegen!!
Jammer eigenlijk want het heeft me wel vastgehouden tot het einde.

Ik weet het, ik ging nog een recensie schrijven over Tempest Unleashed, maar school is net terug begonnen en ik heb nog niet veel tijd gehad. Verder moet ik 's avonds ook vaak naar het toneel, dus drukke dagen.

Ik weet niet of ik een recensie ga schrijven over Seven Tears Into The sea, misschien wel. Dan oefen ik nog wat. Een recensie schrijven is echt moeilijker dan ik dacht. Misschien dat ik er dan maar snel aan moet beginnen, ook al zit ik nu in de les :D

Ik ga jullie laten,

Tot schrijfs!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten