zondag 5 januari 2014

Den of shadows

Ik heb enkele keren hetzelfde boek in de bibliotheek ontleend omdat ik dat zo een goed boek vond.
Dat boek noemt In de wouden van de nacht. Ik heb altijd gedacht dat dat een alleenstaand boek was. (geen onderdeel van een serie) Maar ik las het graag en op verschillende manieren, dit komt omdat er wordt gewerkt met 2 tjiden. Je kan beide tijden apart lezen, ik heb het geprobeerd. :-)

Naja, ik was info aan het opzoeken over de auteur en het boek om het hierbij te plaatsen, ontdek ik dat er een hele serie achter zit. De serie noemt Den of Shadows. Ik heb gezocht of dat ze die ook in het nederlands hebben, maar ik kan ze niet vinden. Enkel de eerste heb ik gevonden. Jammer eigenlijk, maar ik denk niet dat deze serie nog vertaald gaat worden. Naja dan kan ik ze altijd nog in het engels lezen :-p.

Dit was een leuke ontdekking!!

Als iemand toch heeft gezien dat deze serie vertaald is, willen jullie dat aub laten weten?
Alvast bedankt. 

Tot schrijfs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten