woensdag 22 januari 2014

Engelse blog

Yeah, my blog is now in english :D
Yeah, mijn blog is nu in het Engels :D Eindelijk!!!

Maar ik moet een hoop nog vertalen:
- Over mij
- Recensie van Tempest Rising
- Boeken die ik heb gelezen: Harry Potter, Het huis van de nacht, Tempest series, Fallen, In de wouden van de nacht
En nog iets, maar ik ben vergeten wat. Nog een hoop te doen!

Ik heb vandaag ook de link gemaakt met bloglovin en NetworkedBlogs, jeeh!!
Ik heb ook een link naar de andere taal geplaatst; Zie rechts! :p Je kan het zien aan de kleine vlaggetjes. Ik heb lang moeten zoeken voordat ik ze heb gevonden, maar het is gelukt!!  Ik heb ook een Facebook pagina gelinkt naar de engelse blog gemaakt. Je kan ze altijd eens bekijken, al staat er nu nog niet veel op.

Ik ben nog steeds aan het lezen in Tempest Unleashed, maar ik weet niet of ik de volgende ook ga lezen. Dit vervolg verveeld me, dus ik hoop dat dat snel veranderd.



Wie heeft deze boeken al gelezen? Wil je me jou mening vertellen over de boeken? Laat me een bericht, ik stel het op prijs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten